۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۰۴

گزارش مهر نتیجه داد/

جایگاه سوخت "سی ان جی" پلدختر فعال شد/ وعده ساخت دومین جایگاه

جایگاه سوخت "سی ان جی" پلدختر فعال شد/ وعده ساخت دومین جایگاه

پلدختر - خبرگزاری مهر: به دنبال انتشار گزارشهای مهر در رابطه با مشکل تنها جایگاه سوخت "سی ان جی" پلدختر مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان با اشاره به راه اندازی و فعال کردن مجدد این جایگاه، از صدور مجوز برای دومین جایگاه "سی ان جی" پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتشار گزارشهای خبرگزاری مهر در زمینه تعطیلی یک خط در میان تنها جایگاه سوخت شهر ترانزیتی پلدختر مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان لرستان ضمن رفع مشکل این جایگاه سوخت، از صدور مجوز برای بخش خصوصی به منظور احداث جایگاه دوم سوخت "سی ان جی" پلدختر خبر دادند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ضمن تقدیر از خبرگزاری مهر به خاطر انعکاس مشکلات مردم پلدختر و امانت داری در مطالب منتشر شده گفت: مشکل تنها جایگاه سوخت "سی ان جی" شهر پلدختر بلافاصله بعد از انتشار گزارش مهر رفع و این جایگاه به طور مجدد فعال شد.

محمد رضا موسوی خواه همچنین از سعه صدر و همکاری مردم در هنگام نیمه تعطیل بودن این جایگاه سوخت تقدیر کرد.

وی همچنین با تشریح تلاشهای انجام شده برای ایجاد جایگاه سوخت "سی ان جی" دوم شهر پلدختر گفت: از سال 85 شهرداری زمینی را برای احداث جایگاه معرفی کرده بود که به دلایل ایمنی این زمین مورد موافقت قرار نگرفت.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ادامه داد: این زمین در نزدیکی یک مدرسه راهنمایی دخترانه بود که با توجه به اینکه ما اهمیت حفظ سلامت فرزندانمان را اولا بر هر چیزی می دانیم ترجیح دادیم که جایگاه در کنار مدرسه نباشد.

وی با اشاره به تعویض جانمایی محل احداث جایگاه "سی ان جی" دوم شهر پلدختر ادامه داد: در نهایت برای احداث این جایگاه محلی نزدیک ترمینال مسافربری پلدختر در نظر گرفتیم که با توجه به اختلاف شهرداری با مجموعه مالک زمین نتوانستیم این زمین را نیز برای احداث جایگاه تملک کنیم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با تاکید بر اینکه امکانات و بودجه مورد نیاز برای احداث این جایگاه تامین شده است، تصریح کرد: از سال 85 تاکنون درگیر پیدا کردن زمین برای احداث این جایگاه هستیم به طوریکه دو بار خود من برای بررسی موضوع به پلدختر رفته ام.

موسوی خواه با اشاره به اینکه شهرداری تاکنون دنبال پیدا کردن زمین مناسب دیگری بوده است، ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری تاکنون نتوانسته است زمین مورد نیاز را تملک کند مجوز ساخت "سی ان جی" توسط شهرداری ابطال شد.

وی یادآور شد: در این راستا مجوز ساخت جایگاه "سی ان جی" برای یکی از متقاضیان بخش خصوصی پلدختر صادر شده است که به دنبال احداث آن هستیم.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ابراز امیدواری کرد که با ساخت و بهره برداری از جایگاه سوخت "سی ان جی" دوم شهر پلدختر در سالجاری بتوان یکی از دغدغه های مردم پلدختر را رفع کرد.

موسوی خواه با تاکید بر اینکه این شرکت تلاش می کند خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد، تصریح کرد: این در حالیست که پیش از این شهر پلدختر تنها یک جایگاه سوخت بنزین داشت که در سال گذشته دومین جایگاه نیز به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه "سی ان جی" خصوصیات خاص خود را دارد، تصریح کرد: جایگاه سوخت "سی ان جی" از نظر ایمنی و استاندارد وضعیت خاصی دارد و تلاش می کنیم در این زمینه نیز خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 1604010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha